Jak nejlépe nastavit staty

Napsal HeavYcz (») 20. 10. 2012 v kategorii Metin2, přečteno: 2487×
jak.jpg

JAK NEJLÉPE NASTAVIT STATY :

Téměř každý, kdo si vybral svou postavu, si položí otázku: „Jak asi rozdělit staty, abych měl postavu co nejsilnější?“. Pár tipů pro vás mám, ale předem upozorňuji, že pokud na tuto radu dáte a zkusíte si to tak nastavit, nemusí to všem vyhovovat. Není jen jedna možnost, jak si udělat silnou postavu, je více cest, navíc to nemusí vyhovovat vašemu hernímu stylu.

Pro lepší přesnost píšu rozdělení statů na 35 LVL postavy:


1) Sura – obecně každá Sura se vyznačuje svoji univerzálností, je určena pro boj kouzly a zároveň její síla při boji zbraní není nějak slabá. U Sury se doporučuje rozdělení těla v podobě 60 do Vitality (VIT) a 40 do many a síly kouzel (INT). Tímto rozdělením si zajistíte dostatek bodů života a tudíž vydržíte více zásahů a díky INT budete mít uspokující sílu kouzel a dostatečné zásoby many. Ostatní body (sílu a pohyblivost) rozdělte náhdoně. Kouzla jsou pro základ důležitá dvě a to Začarovaná čepel a Strach. Obě tyto kouzla je za potřebý vytrénovat na mistrovský level. Začarovaná čepel vám krásně zajistí sílu útoku zbraní a umožní vám vysávat nepřítelovy body života, které to následně přičte vám. Strach na mistrovské úrovní z vás udělá monstrum z kterého číší respekt, díky čemuž se sníží síla protivníkova útoku a zároveň se zvíší vaše šance vyhnout se nepřátelskému útoku.

2) Válečník - tato postava se vyznačuje nesmírně velkou silou a možností používat dvouruční zbraně. Bojovnické touhy lze uspokojit VIT na 60 bodech a silou (SIL) na 40 bodech. Díky tomu si zajistíte dostatečně silný útok zbraní a uspokojivé množství bodů života, díky kterým se ubráníte i velké přesile nepřátel. Jako každá postava máte k dispozici kouzla. Při takovémto rozdělení statu těla je chytré volit posílení těla kouzlem „Silné tělo“, které dostatešne posílí vaší obranu a díky tomu vydžíte zdorovat daleko déle. Naopak útok si ještě znásobíte „Aurou meče“. Vašemu útoku sem tím přište velká síla.

3) Ninja – pokud jste zvolili postavu ninji máte se na co těšit tato postava má nesmírné množství možností jak ji ve hře využít. Při hře na blízko je vhodné rozdělení 60 bodů ke zdraví a 40 bodů k pohyblivosti (POH), která nezvyšuje jen rychlost útoku, ale zárověň posiluje i obranu. Díky tomuto rozdělení vydržíte dlouho vzdorovat i velkému vláčku nestvůr, které si na sebe nabalíte pomocí luku. Velkou výhodou u této postavy je také možnost využívat dýky. Tyto zbraně jsou mnhem ryhlejší než meče a díky tomu se svoji sílou meči vyrovnají nebo jej dokonce překonají, ovšem pokud bojujete z koně tak je meč výhodnější a to protože je delší a rychlejší. Styl boje dýkou (pokud sedíte na koni) je házení dýk na nepřítele, ale mečem jen okolo sebe točíte a tím se boj urychluje.

4) Šaman – jako na prvním místě je doplnění INT a VIT, nejlepší rozdělovat tyto dvě vlastnosti rovnoměrně aby byl šaman dostatečně odolný a zárověň inteligentní.
Inteligence u šamana zvyšuje procentuální účinnost kouzel, takže pokud má šaman 99 INT tak jeho kouzla mají účinnost asi 20% oproti šamanovi s 5 INT co má účinnost 4%.
Jakmile dosáhne šaman 90 bodů INT tak vzápětí je třeba dodělat VIT na 90 bodů, potom jednoduše rozdělovat dle nálady, pokud je to šaman s dračí mocí tak asi do útoku, ikdyž POH by mu prospělo lépe, pokud je to léčitel tak určitě ke konci přidávat do POH.
Šamanovi je síla i pohyb nanic pokud je učinnost jeho kouzel teměř nulová, hlavní úlohou šamana je Buffovat ostatní hráče, kteří ho na oplátku expí.


Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvanáct a devět